Szentendre Retro Design Center Rév Utca: Belépő A Szentendrei Retro Design Centerbe 1.500 Ft Helyett 990 Ft-Ért - Retro Design Center - Baba & Gyerek

Szünnapokon is fogadunk 8 fő feletti csoportokat, előzetes egyeztetés után. Judit OsvátRégi játékok, műszaki cikkek, autók tárháza (70-es, 80-as évek). Nagyot nosztalgiáztam! Vigyázat: csütörtöktől vasárnapig van nyitva pillanatnyilag! János id. Czecze (Apus)Jó megközelítési és parkolásihletőség után sajnos nem akadály mentesített a bejárat és a múzeum. A látni való minden korosztálynak érdekes és csodálatos. Rengeteg retró tárgyat lehet látni ízlésesen kiállított vitrinekben valamint a tároló helyeken. Nagyon jó délelőttöt töltöttük el nosztalgiázva. Gatti HamzaKifejezetten érdekes élmény sétálni a sok kiállított tárgy között és visszaemlékezni, mi mindent használtunk vagy találkoztunk az életünk során. Nap mint nap ezek az autók motorok között éltünk. Ráadásul plusz élményt nyújt, hogy beülhetünk jó pár db autóba vagy épp egy Ikarus kisbuszba is. Felelevenítethetjük a régi kényelmes Ikarus ülésben milyen is volt ülni. Úgy gondolom sok embernek megdobogtatja a szívét egy-egy régi tárgy.

Izgalmas biciklistúrákkal várjuk a látogatókat a Skanzenben. Minden nap más-más téma mentén tekerhetnek körbe a múzeumon muzeológusok vezetésével a résztvevők. Így olyan helyszíneket is felfedezhetnek, melyek a mindennapi látogatók szeme előtt rejtve maradnak. Szentendrei programok 2022. Fesztiválok, események, rendezvények Bringatúrák a Skanzenban Programajánlónkkal azt szeretnénk elérni, hogy megérezd, átéld, megtapasztald, mitől jó dolog Szentendrén időt tölteni, vagy akár itt élni. Azon vagyunk, hogy a Szentendrén megélt élmények, a nálunk játszott játékok, az itt ajánlott programok, vagy csak egyszerűen a Szentendrén eltöltött idő igazi felejthetetlen... Szentendrei koncertek 2022 2022. október 13 - 14. Koncertek, hangversenyek felnőtteknek és gyerekeknek Szentendrén. Programajánlónkkal azt szeretnénk elérni, hogy megérezd, átéld, megtapasztald, mitől jó dolog Szentendrén időt tölteni, vagy akár itt élni. Az élmények összekötnek és építenek. Bizalmat teremtenek és az összetartozást erősítik.

1. Szlovén autópálya hálózat felderítés
  2. Üzemanyag krízis UK: Ennyit keresnek a teherautó sofőrök Nagy-Britanniában - HuNglia
  3. Hét Nap Online - Retro Design Center Múzeum, Szentendre, 2019
  4. Retro design center szentendre
  5. Istenes László családja
  6. Szentendre retro design center rév utca 5
  7. Retro Design Center - Múzeum gyerekkel, gyerekprogramok, gyerekprogram, gyerekprogramok budapest - Szélforgó - gyerekprogramok, gyerekprogramok Budapest, gyerekprogram, gyerekkel Budapesten, hétvégi
  8. Eljött hozzám mikor még bűnben éltem
  9. Az idei év legnépszerűbb női tetkótrendje nagyon tetszeni fog | Az online férfimagazin
  10. RETRO DESIGN CENTER - Szentendrei Kulturális Központ

Egy sziget, ahol megállt az idő a nyolcvanas években