Ha az eredményként kapott FBX-fájl nagyobb, mint 2, 4 GB, az FBX-exportálási beállításokban megadott minimális verziónak 2016-os vagy újabbnak kell lennie. ) Az újabb verziók 64 bites támogatással rendelkeznek, így nagyobb fájlokat is támogatnak. Ha az anyagmintás jelenetet is exportálni szeretné, az *FBX Exportálás ablakban válassza a Média beágyazása lehetőséget. Válassza ki a többi beállítást, majd kattintson az OK gombra: Amikor fizikai anyag használata közben exportál FBX-be, valószínűleg a következő figyelmeztetés jelenik meg, miután az FBX Exportálás ablakban az OK gombot választja: Ez a figyelmeztetés azt jelzi, hogy az exportált anyagok nem feltétlenül kompatibilisek más szoftvercsomagokkal. Mivel a Fizikai anyag kompatibilis az Azure Remote Rendering szolgáltatással, nem kell aggódnia ezzel a figyelmeztetéssel. A folyamat befejezéséhez és az ablak bezárásához kattintson az OK gombra. Összegzés Általánosságban elmondható, hogy ez a fajta anyag reálisabbnak tűnik, mert a fény valós fizikán alapul.
Paraméterek: Itt adhat hozzá egy vezérlőt a mozgáshoz (pl. Pozíció, forgatás vagy skála), hozhat létre gombokat ezekhez a vezérlőkhöz, vagy szerkesztheti kulcsfontosságú képinformációit, hogy mozgásba lendüljön a kulcshoz, megkönnyítse a kulcsot, vagy különböző egyéb beállításokat. Pályák: Ezzel megtekintheti azt az utat, amellyel egy objektum idővel utazik, és használja azt a vizuális irányt az út irányításához. 05/06 "Kijelző "Kijelző. Ez vezérli a jelenetek objektumainak megjelenítését. Objektumokat vagy objektumcsoportokat elrejthet, elrejthet vagy befagyaszthat saját belátása szerint. Módosíthatja a megjelenítésük módját, illetve milyen formában módosíthatja a nézetablak jellemzőit. 06, 06 "Segédprogramok" panel "Segédprogramok" panel. A 3DSMax segédprogramok valójában pluginok a programhoz, és ezen a panelen keresztül érhetők el különböző hasznos feladatok.
01/06 A fő eszközök és a "Create" panel "Create" panel. Ez a fő eszköztábla, amelyet a jelenetek objektumainak létrehozásához, szerkesztéséhez és vezérléséhez használhat; az interfész jobb oldalán helyezkedik el. Az itt talált eszközök hozzáférést biztosítanak az objektumok viselkedését és alakját szabályozó különböző beállításokhoz; az alább felsorolt objektumok beállításait tartalmazó alsó részegységekkel, az alábbi objektumgombokkal, majd bővíthető szerkesztő készletekkel állíthatók be. "Create" panel Ez a fül hozzáférést biztosít minden olyan jelenet-objektumhoz, amelyet a 3DSMax létrehozhat; ugyanúgy, mint a többiek, kisebb részhalmazokra bonthatók, amelyek a lap tetején található gombok segítségével érhetők el. Geometria: Egy gömb képével reprezentálva, az adott részhalmaz kiválasztásával háromdimenziós geometriát rajzolhat meg. Az alapértelmezett beállítás a Szabványos primitívek (doboz, gömb stb. ), De a legördülő menü segítségével kiválaszthatja a kibővített primitíveket, összetett objektumokat, részecske-rendszereket, patch grideket, NURBS felületeket és dinamikus objektumokat.
Támogatja a legszükségesebb "out-of-the-box" eszközöket, számos plugin elérhető hozzá. A korai verziókhoz szükség volt egy speciális másolásvédelemi eszközre (dongle-re), melyet a párhuzamos portra kellett csatlakoztatni a MAX használatához. Mivel ez a módszer nem volt hatásos – az emberek megosztották egymás közt a dongle-t (bár így legalább egy időben csak egyvalaki tudta használni) –, inkább beépítettek egy szoftveres másolásvédelmi metódust. Az aktiváció során meg kell adni nevünket, címünket, e-mail címünket és természetesen az aktivációs kódot. Az 5. 0-s verziótól kezdve elérhető a Global Illumination, a Radiosityn és a Light Tracer-en keresztül. A 6. 0-s verziótól integrálták a Mental Ray rendert. Ez főleg a MAX filmes produkciókban történő használatát könnyítette meg, mivel sok kritika érte a beépített render megbízhatóságát magas felbontáson. A 7. 0-s verzióban továbbfejlesztették a textúrázással kapcsolatos eszközöket, ezért kapott a MAX egy normal map generátort, mellyel a játékkészítők munkáját kívánták egyszerűsíteni.